fredag 6 augusti 2010

Snart dags för nattpass på flygplatsen

Har haft en riktigt lång dag, men snabbt har den gått. Först flygplats för förmiddagen. Gick väldigt smidigt idag, alla visste var dom skulle och alla visste vad dom skulle göra. Sedan var det ut i Playa de Muro för att ha service. Hade inte så mycket att göra. Fick välkomna en del gäster som anlände och dela ut lite papper till några som glömt en barnvagn på flygplatsen.

Jag är väldigt kluven inför vintern. Kan inte bestämma mig för om jag ska jobba utomlands i vinter eller om jag ska försöka ta mig hemåt. Thailand eller Gambia som jag har sökt kommer ju få ett glasklart JA om dom erbjuder mig jobb där. Annars vet jag ärligt talat inte... Det är annat hemma som lockar. Och annat utomlands som lockar... Är dags att ta fram vågen och väga positivt och negativt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar