fredag 20 augusti 2010

Lång dag.

Har varit en lång dag idag. Först var det flygplats som i och för sig gick ganska smidigt idag. Det var bara att slussa ut folk till bussarna och sen köra hem. Fick mycket beröm för min transfer idag. Det är inte ofta man får spontana kommentarer om sin transfer. Men när transfern var över kom en mamma fram till mig och sa: "Det var jättekul att du berättade så mycket om Mallorca och allt! Tack så jättemycket!" och sen fick jag världens största smil. Det är sånt som gör transfern värd att köra, när folk tycker den varit bra och att allt jobb för att förbereda sig ger resultat. :) Och självklart att dom faktiskt tycker det är intressant det man pratar om.

Sen bar det av på service tillsammans med Rebecka. Alltid lika roligt! Hon kan massor och har många bra idéer, så man lär sig alltid något nytt eller får en ny syn på något. Skitbra! Faktiskt så bra att jag bjöd henne och Rose på middag. Det blev resterna av min pastagratäng från igår men i alla fall. Det var supermysigt! Vi satt och snackade i ett par timmar, sen bar det av hemåt och här sitter jag nu.
Imorgon blir det flygplats igen. Även fast jag känner mig lite hängig... Känner mig febrig. Men förhoppningsvis försvinner det till imorgon, sen när har feber stoppat mig? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar