torsdag 19 augusti 2010

Pastagratäng och marijuana på balkongen

Nu har jag stått vid spisen en liten stund. En 40 min ialla fall. Fick springa land och rike runt för att hitta broccoli men till slut så hittade jag vad jag sökte så att säga. Broccolin var hemma och det var bara att sätta igång! Resultatet blev väl okej, smakade inte så mycket. Men det fixar man till nästa gång. Får se om Malin kommer och ska ha lite av maten...
FÖRE UGN

EFTER UGN

Under tiden gick jag ut på balkongen där Louise och hennes kompis satt och hade det mysigt i solen. Jag tittar ner på balkongen för de som bor under oss och vad får jag se? En marijuana-odling! Under vår balkong! Spännande måste jag säga. Vad det är som växer bredvid vill jag inte veta, men har alltid funderat på varför de har det där gröna balkongskyddet. Pusslet faller på plats....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar