måndag 9 augusti 2010

Hemma!

Oj vilken dag. Har varit en långkörare... Först och främst så tänkte jag bara skryta om gårdagens teamdag! Det var riktigt nice i Cala Mesquida tillsammans med

mina kära kollegor. Hela vårat team var med inklusive vår nya guide! Så det var bara stekning och bad som gällde. Var hur schysst som helst. Sedan åkte vi till Cala Ratjada där vi käkade på en jättemysig restaurang med riktigt god mat. Kan dock inte komma ihåg vad den hette.... Men gott var det! Jag tog en 340 grams BBQ-burgare. Meganice! Tack för den teamet!

Visst är det fint i Cala Mesquida?

Idag trodde jag att jag skulle ha en utflykt, Klassiska Grotteturen, men då vi bara hade en buss så blev det bara en buss. Dvs... inte min... Så jag har haft lite nice service idag istället. Först på Viva Sunrise och El Lago. Sedan på mitt eget område. Viva Bahia och Albufera Park & Albufera Playa. Var väldigt intressant. Har fått min första utskällning av en gäst idag. Det var både trist och kul. Trist att dom inte är nöjda och kul att se hur man hanterade situationen. Skillnaden från förr i tiden är ju att jag nu börjar få mer skinn på näsan. Att jädrar anamma! Nu får det vara nog! Det var verkligen jätteintressant :)

Imorgon är det service på morgonen och flygplats på kvällen. Spännande! Undrar med vem? Och på Onsdag bär det av in till Palma By för lite fest hos Kungen av Flygplatsen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar