torsdag 5 augusti 2010

Extra jobb

Beachservicen gick schysst. Fick en biljett såld och snackade med en hel del människor. Gjorde soldansen så solen skulle komma fram, och det gjorde den. Så allt var frid och fröjd! Tänka sig!
Fick ge mig iväg ut till gamla goda C'an Picafort efteråt för att snacka med lite gäster där ute som hade lite frågor och samtidigt upptäckte jag lite som måste fixas där ute. Så det ska jag passa vidare!

Nu är jag hemma och lagar käk... Blir storkok av köttfärssås och pasta, går skitbra att frysa in. Har ju flygplats imorgon, så hinner knappt äta på dan eller på kvällen (har ju nattpass också). Så får storkoka idag :) Men det blir schysst! Ikväll ska jag och Malin ha en myskväll. Bara hon och jag och kolla på Pushing Daisies och bara ha det helbra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar