fredag 27 augusti 2010

Röd som i kräfta

Till att börja med. Jag har varit på stranden hela dagen idag. Det har gett mig en rödlätt färg. De på kontoret kallar mig kräftröd, jag kallar mig "sommarfräsch". Punkt. Eller? (Syns inte så värst, men är HELRÖD... HELSOMMARFRÄSCH menar jag!)

Och vilken kräftfest vi hade i Onsdags. Vi hade över 100 kräftor som skulle ätas upp. Och det gjordes de utan problem. Jisses vad gott det var! Men en riktig kräftfest innebär ju självklart partyhattar, haklappar, kräftgirlanger, svensk musik och allsång. Allt sådant hade vi! Det var riktigt riktigt grymt. Tyvärr har jag inga bilder än. Men dom kommer när jag fått tag i dom :)

Imorgon kommer mamma och pappa. Ska bli sinnessjukt roligt!!! :) Äntligen hälsar någon på mig. Vi har inte så mycket planer än, vad vi vet är att vi ska till The Pirates Adventure på Tisdag. Det är en riktigt bra show i Magaluf med performers som varit guldmedaljörer i allt från OS till em. De har fler än 110 internationella guld inom deras ensemble. Slå det om ni kan! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar