tisdag 10 augusti 2010

Reseledarlivet

Reseledarlivet har sina fram och baksidor helt klart. En av baksidorna är kvällspass på flygplatsen. Det finns i stort sett 5 olika pass här på Mallorca. Det första är morgonpass, där man tar emot alla som ska åka tidigt på morgonen. Det andra är dagpass, det vanligaste. Då tar man emot gästerna som ska åka hem och de som kommer mellan 9-12. Sedan finns det kvällspass som är ca mellan klockan 17 till klockan 22. Ett IKEA-pass (pass nummer 4) kombinerar 2+3. Och sist finns nattpass. Jag har haft kvällspass idag, det anser jag vara det värsta passet. För man får ingen tid till att käka middag, jag som älskar middagar... Men nu är jag hemma och ska värma lite mat! Så jag är glad i alla fall! :)

Fick även ett presentkort idag, har skickat tillräckligt med gäster för att få presentkort på en restaurang. Så har en trerättersmiddag för två personer! Det tackar man inte nej till :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar