torsdag 19 augusti 2010

Lugna dagar ska man också ha

Är ledig idag, vilket är riktigt skönt. Hade tänkt dra till Magaluf igår och se David Guetta, men bestämde mig för att bli hemma. Så jag softade ner mig ordentligt i soffan och såg klart första säsongen av Pushing Daisies. För er som fortfarande inte sett serien, gör det! Den blir bara bättre och bättre ju längre in i serien man kommer. Och man kommer verkligen in i karaktärerna! Sjukligt spännande är serien... Och den är riktigt snyggt gjord, allt ser ut som om det är ett sagolandskap fast på riktigt. Kan inte bli bättre!

Idag vaknade jag klockan 10.20 cirka. Och då är Louise och hennes vän redan hemma. Hmmm? De hade tydligen kommit hem från Magaluf klockan 7 då Nora kört dom hem. Dom såg... Slitna ut kan man väl säga.

Längtar till på Tisdag för då får jag SEMESTER! Två härliga veckor nästan. Och det bästa är att mamma och pappa kommer och hälsar på en vecka. Ska bli riktigt riktigt kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar