lördag 1 januari 2011

Årets första hit!

Vilken dag. Den har varit lite blurrig. En sån där dag när man vet att man gjort massor men inte riktigt minns vad... Men har i alla fall varit en upptagen dag och det gillar jag. Då går dagen undan! Vissa aktiviteter önskar man att man kunde haft lite längre... Till exempel vattengymnastiken. Min är redan 46 min lång, men jag vill bara ha längre och längre! haha! Det är ju så roligt när gästerna har roligt!

Har även hittat årets första riktiga hit! En låt från Ciaras, Princess of R&B, nya album Basic Instinct. Låten är en riktigt partylåt och peppningslåt som hon gjort tillsammans med Usher. Den heter Turn It Up och är en riktig pepplåt! Vare sig man är på cykeln, dansgolvet, gymmet eller bara ute och går. Och den fastnar i huvudet på direkten! Den får definitivt 10/10 utav mig. Precis vad jag gillar inom musik och den passar Ciara perfekt!

CIARA - TURN IT UP (FEAT. USHER)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar