söndag 30 januari 2011

Ansökan och evaluering klar!

Nu har jag gjort klar min ansökan och jag har blivit evaluerad. Gick inte helt så bra som jag hade tänkt mig. Fick bra betyg men hade förväntat mig mer på en del punkter... Men hur som helst så är den klar. Och jag har ansökt till sommaren!!! Ska bli spännande när ställningarna börjar rulla in.
Såhär sökte jag:
  1. Lead aktivitetsguide på Mallorca, Spanien
  2. Lead aktivitetsguide på Kreta, Grekland
  3. CallCenter på Gran Canaria, Spanien

Blir riktigt spännande att få veta! Men det är först om en månad eller något sånt som vi börjar att få veta. Spännande!

Imorgon börjar en ny vecka. Det kommer bli en späckad vecka. Veckan därpå har jag ju semester igen! Haha! Kommer bli nice. Tänkte dra en tur till Bangkok. Vi får se. Jag vet inte om det blir Bangkok eller Koh Lanta... Tiden får utvisa!

1 kommentar: