torsdag 27 januari 2011

Sjukdag

Mår bättre idag än vad jag gjorde igår. Men bestämde mig för att hålla mig hemma idag så jag blir ordentligt frisk så jag kan jobba imorgon. Imorgon är det Fredag. Söndag ska jag bestämma vad jag vill göra med sommaren. Var ska jag söka ställning? Vad ska jag söka för ställning? Ska jag överhuvudtaget söka till sommaren? Frågorna är många... Men det löser sig. Det gör det alltid! Det är det som är så himla skönt!


Tills nästa fredag så hoppas jag att jag har hittat någonstans där dom visar Fox Sport här i närheten. En vän till mig ska nämligen boxas i tv!!! Hur coolt är inte det? Hon åkte till Australien för nog ungefär ett år sen och har nu blivit proffsboxare. Hur händer sånt egentligen? Men det har hänt! Så har ni Fox Sport, kolla den 4:e Februari klockan 19.00 Australiensk tid!

1 kommentar: