söndag 2 januari 2011

Det nya året börjar bra

Jag gillar än så länge 2011. Har bestämt mig för vad jag ska söka inför sommaren. Ska bli riktigt spännande att se vad man får, om man får något. Det vet man ju aldrig! Men jag hoppas definitivt att jag får som jag vill, vad det är skriver jag inte. Förrän jag fått det. Om jag får det. Det får vi se!

Snart är det dags för Louise att komma hit och hälsa på! Det kommer bli hur galet kul som helst. Min kära ex-sambo kommer hit till Thailand! Nej, det kommer bli så nice att det finns knappt ens på kartan. Galenskap ligger i görningen!

Nej vet ni vad? Nu ska jag ta mig över till Julie för vi ska avsluta serien Pushing Daisies som jag har tvingat på henne. Men hon är fast nu! Och konstigt är inte det, det är väldens bästa serie. Utan tvekan! Har ni inte sett den, skaffa er den!

1 kommentar:

  1. Åh, jag vill också åka till Dig! Vi får väl ta det i sommar! Kramar Mamma o god fortsättning på nya året som har börjat bra!

    SvaraRadera