måndag 3 januari 2011

En helt vanlig dag idag

Inte så mycket skillnad mot dom andra dagarna. Men det är när jag surfar runt på Facebook och ser vad dom andra har för sig som jag förstår hur annorlunda min dag varit idag jämfört med andras.
Är det någon mer som spelat ett grymt game av vattenpolo idag? Inte så många, men jag har.
Är det någon mer som "utbildat nya poliser" i Childrens Club? Inte så många, men jag har.
Är det någon mer som spenderar halvår efter halvår i intressanta länder och roliga ställen? Inte så många, men jag gör.

Jag är lyckligt lottad! Verkligen! Och inte nog med att jag lever livet. Snart kommer även Sandra befinna sig i detta avlånga land. NICE!

Nu ska jag ut och äta tillsammans med Ramona, vi har galenskaper att planera!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar