fredag 31 december 2010

2010 är över...

2010 är över och 2011 är nu hos oss. Ska nog bli ett spännande år med massor av nya upplevelser och erfarenheter! Men man ska aldrig glömma vad som hänt under året. Tillexempel när Trickie gick bort i somras. Min älskade hund och bästa vän. Det är nog bland det svåraste jag någonsin har varit med om. En hund är bara ren kärlek. Och det fortsätter hon att vara!
Men även bra saker har hänt det här året. Sommaren 2010 i Alcudia kommer jag alltid minnas med ett leende på läpparna. Där träffade jag Malin som visade sig vara en otroligt viktig person för mig. Och det ska jag se till att hon fortsätter att vara. Har även lyckats bo med Louise i ett par månader och snart kommer hon hit och hälsar på! Härligt! Träffade såklart även Carin som också kommer vara en nära vän resten av livet tror jag. Och inte minst så föddes ju EMI. Mitt gudbarn och brorsdotter. En fantastisk liten person redan nu!
Och jag får inte glömma att jag är i Thailand! Hur glad och positiv är jag inte här?! Thailand passar mig perfekt. All positiv energi som kommer härifrån fyller en helt enkelt. Och så kommer det vara fram till Mars/April.

Nu ska jag sova. För jag jobbar imorgon! Tänkte även visa er lite bilder från kvällens fyrverkerier. Och till sist allihopa;
GOTT NYTT ÅR OCH LYCKA TILL MED 2011




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar