onsdag 8 december 2010

Thailands brinnande sol

Har haft en ledig dag idag. Har varit riktigt skönt! Vi körde en sväng ut igår. Ut och skakade våra lurviga! Så idag blev en väldigt lugn dag. Jag postade ett paket åt Julie sedan tog jag och Kristina till stranden där vi var hela eftermiddagen. Var riktigt riktigt schysst. Härliga vågor, varmt vatten och kul folk att titta på! När sedan det började närma sig 17-tiden så insåg jag att jag kommer få se säsongens allra första ordentliga solnedgång. Och vilken solnedgång! Kolla bara! Thailands sol brinner. Det bästa är att jag inte mixtrat något med bilden, så här såg det ut!

Dagens raggningsreplik: Vad är du för en fisk?

1 kommentar:

  1. Paket på väg med dublett:( Sorry enda fina som fanns i hela affären...... En till vardag, en till fest eller slippa tvätta kanske är bäst.... Kram mamma mfl

    Vilken solnedgång!! Wow!

    SvaraRadera