torsdag 2 december 2010

Flygplats över

Var en tidig morgon. Men ändå relativt sen emot vad det kan vara. 06.00 fick jag gå upp. Sedan hämta hem Arlanda och nu är jag tillbaka hemma. Funderar på när jag ska käka lunch... Och med vem?! Livet har verkligen stora frågor.



Hämtade hit Lotta idag från flygplatsen. Kul att hon kommer och hälsar på! Vi lär göra en riktig barcrawl någongång skulle jag chansa på.



Hörreni. Det är December. DECEMBER?! Redan?! Galet... Alldeles för galet. Jag förstår det inte. Var tog November vägen? Det är snart jul... Och jag saknar Sverige. Precis när jag funderade på det när jag kom hem så loggar jag in på Facebook. Och får världens absolut bästa meddelande. Sandra har skickat mig en julklapp! Vilket innebär att det kommer ligga MINST en julklapp under min julgran! Är det inte perfekt?! Har även fått strikta order om att den inte får öppnas innan julafton. Kan jag hålla mig? Jag måste!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar