söndag 5 december 2010

Dykning och tigrar!

Igår var jag och dök. Hur skönt som helst att vara under ytan igen! Var ju ett tag sen jag dök senast, vilket var i Oktober 2009. Så gjorde ett uppfriskningsdyk, så man kom ihåg alla skills man har. Och dom kom jag ihåg! Såg en del roliga saker. En massa wrasse såklart i alla färger. Vi såg även tre drakfiskar, rockor, muränor och triggerfish. Riktigt kul! Så har samlat ihop två timmar dyktid, vilket jag behövde. Jag hör hemma under vattnet!

Men dagen innan det var det nästan som att man hörde hemma i djungeln. Medan vi hade facepaint så fick Julie träna på sina lejonmålningar. Blev ju riktigt bra till slut, facepaint är nog en av mina favorit-aktiviteter. Förutom vattengymnastik såklart, vilket det är dags för imorgon. Den är riktigt uppskattad av dom som är med i den! Var en tjej som kom fram medan var ute på Bangla Road och undrade när jag hade den nästa gång. SÅNT gör att man vill ha det varje dag! :)

Dagen idag har gått i arbetets tecken. Gillar verkligen jobbet, har kul varenda dag! Börjar dock tröttna lite på det halvdåliga vädret. Ge mig regn eller sol! Inget mellanting... Helst sol såklart! Sol gillar jag. Det gör att folk kommer till vattengymnastiken! Imorgon ska den bli riiiktigt bra har jag bestämt mig. 100% energi, då jag har den två dagar i rad. Så då kan jag "sälja" in till dagen efter genom att göra allt med full energi! Så borde väl sova nu kanske... Hörs imorgon! Så får vi se hur det gick. Ska se om jag kan få någon att ta någon bild eller filmsnutt utav det hela!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar