lördag 6 november 2010

Nattmarknad!

Min första lediga dag här i Thailand spenderade jag på mitt rum med att finslipa min mix till vattengymnastiken. Ändrat om lite i låtlistan, putsat till övergångarna och så vidare. Så har tagit det väldigt lugnt idag.

Nu ikväll däremot blev det mer fart av! Då var vi några styckna som tog till nattmarknaden! Himmel vad grejer dom har!! Solglasögon, t-shirts, kläder, klockor, ALLT! Jag köpte mig två par solglasögon, ett par flip-flops, tre par strumpor och sex par boxers. Och för att inte tala om all mat dom hade. Och billigt var det också. En portion med nudlar och grönsaker för tio baht, vilket är ungefär 3 svenska kronor. Alltså... Ge mig mer!

Imorgon blir det en utflykt som varar i två dagar, så kommer inte uppdatera här imorgon. Men räkna med en uppdatering på Måndagkväll!

Vi ses och vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar