torsdag 4 november 2010

Livet är härligt!

Hade det inte varit för mina röda ögon hade livet nog varit perfekt tror jag. Men... Det ser ut som om det är på väg bort i alla fall! Tänker inte lägga in någon bild då det ser förjävligt ut, men blir bättre och bättre.

Thailand är riktigt härligt! Varit på hotellvisning idag så vi har fått se alla våra hotell så vi vet var dom ligger. Perfekt! Sedan sprang vi förbi en marknad och köpte lite galgar, hade tre i min garderob och det räcker ju inte direkt... Men nu har jag köpt på mig fler så jag i alla fall kan hänga upp lite.

Har inte varit sol idag, men dock uppehåll. Så har varit helt okej ändå, skönt att slippa regnet. Mest för att luften blir så fuktig efteråt, är inte direkt svettvarmt men fuktigt som attan.

Ikväll ska vi troligen gå ut och äta några styckna utav oss, det ska bli kul. Det är ju så galet god mat här.

1 kommentar:

  1. thaithai, jag vill ha bild på dina röda ögon!! tänk om du håller på att bli en vampyrus??!

    SvaraRadera