tisdag 2 november 2010

Bläää

Inte nog med att jag gick upp en timme för tidigt, efter att knappt ha sovit på 36 timmar... Utan jag går även in och googlar på "blod öga". Det mesta man får fram är om hundar, råttor, katter och andra djur(?) men hittar även att det kan ta en månad för blodet att försvinna. En MÅNAD! Nä, det vet jag inte riktigt om jag vill gå med på...

Var ganska spännande igår i tillägg till det övre. Det första vi får veta när vi kommer till Phuket är att alla måste till sjukhuset för att göra läkarundersökning. Annars kan vi inte få arbetstillstånd. Så alla skulle testas för syfilis. Ingen i våran grupp åkte i alla fall fast, så det positiva är att svaret var negativt. Jag hade alltså inte syfilis. Great.
Sen kikade doktorn lite snabbt på ögonen. Skulle komma tillbaka om en vecka om blodet var kvar. Den här säsongen börjar otroligt bra!

Hade även fulla danskar bredvid mig på flyget. FULLA danskar. Han var så knall att han somnade och sedan gick han inte att väcka förrän han vaknade självmant. Vad är det med folk att supa på flyget?! Hade ett par dönickar till skåningar bakom mig också, jisses vad folk kan snacka och irritera inte bara sig själva utan varenda människa som sitter runt om också.

Nej, nu ska jag försöka vara lite positiv. Det verkar som om det har slutat regna! Poäng!

1 kommentar:

  1. Snart kommer det sluta regna & du kommer njuuuta av thai thai medan vi går här och huttrar i hösten och jag lär mig och alla de miljaders celler du har i kroppen! Nu är jag igång med bloggandet igen! :D KRAAAM!!

    SvaraRadera