lördag 12 december 2009

Vattnet rinner ur!

Aaaah! Fan... Skrev för några dagar sen att jag gått upp 4 kilo, dom har nog börjat rinna ur! Var nog som jag trodde vattenkilo, när kroppen tar upp mer vatten för den intalar sig att den behöver mer. Nu har det nog börjat rinna ur... Kul så länge det varade! Men vet ni vad? Det innebär att jag måste köra ännu hårdare! Gick ganska dåligt i Torsdags som sagt, ingen motivation och kände mig mest förvirrad över vad jag skulle göra. Men nu har jag hittat ett träningsschema på internet som jag tänkte prova!

Måndag
Biceps: Skivstångs curl 8-12 reps 3 set
Hmmercurl 8-12 reps 3 set
Skivstångscurl med EZ-stång 8-12 reps 3 set
Hantelcurl stående: 8-12 reps 3 set
Triceps: French press: 8-12 reps 3 set
Dips: 3 set
Kickbacks: 8-12 reps 3 set

Tisdag
Axlar: sittande militärpress: 8-12 reps 3 set
sittande hantellyft: 8-12 reps 3 set
Axlar baksida: 8-12 reps 3 set
shrugs med stång : 8-12 reps
shrugs med hantel: 8-12 reps. 3 set

Onsdag = VILA.

Torsdag
Ben: Knäböj, benpress. 8-12 reps. 3 set varje
Rygg: Chins/latsdrag 8-12 reps. 3 set
Marklyft: 8-12 reps 3 set
Sittanderodd: 8-12 reps 3 set.

Fredag
Bröst: sned bänk 8-12 reps 3 set
plan bänk 8-12 reps 3 set
flyes 8-12 reps 3 set
Mage lite olika övningar.

Ska prova och se hur det funkar! Jag hoppas det funkar bra! Behöver lite mer struktur över vilka övningar jag ska göra... Det här kommer hjälpa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar