måndag 21 december 2009

Armarna är slutkörda!

Vaknade tidigt imorse! Härligt! Så upp tidigt, steka ägg och bacon till att lägga på mackan, lite gröt och sen iväg till gymmet. Koreograferade färdigt en av danserna i stort sett, börjar bli nöjd. Jag är så kass på att koreografera dock!
Men sen bar det av ut i gymmet för att stärka på armarna en del! Kändes riktigt bra idag. I stort sett inga på gymmet så jag fick i och med det i stort sett ALLT för mig själv! Armarna blev helt slutkörda! Riktigt skönt!

Har även träningsvärk i rumpan! Var ute i "spåret" med Trickie. Eftersom det fallit ungefär en halvmeter snö och ingen hade gått där efteråt så fick vi pulsa genom det. Riktigt bra för benen och ändan kan jag säga! Trickie var totalt slutkörd och jag kände mig andfådd! Och kylan... KYLAN! Riktigt härligt! Så ut med er, ut i snön! Den är bra för alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar