tisdag 22 december 2009

Axlar och julledigt!

Har varit och tränat idag, börjar få in rutinen. Och precis när man börjar få det kommer den där typiska julstängningen, eller... Julsemestern... Beror på hur man ser det. Turligt nog kommer min bror och hans fru hit över jul så jag kommer ha något annat att göra, sen när gymmet öppnar kommer jag hänga på dörren där!! Haha!

Idag var en sån där jobbig dag, när det är folk på gymmet. Jag som är så liten har lite problem med det. Känns som om alla som redan är vältränade och så vidare ser ner på en och tänker: "Vad gör människan här?". Avskyr att folk tittar när man tränar! För en person med komplex, som jag själv, så är det skitjobbigt. Men man får stå ut, komplexen ska ju bort! Och förhoppningsvis försvinner dom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar