söndag 6 december 2009

Inspiration ska ges tillbaka!

Inspirationen från Elin igår fungerade utmärkt! Kom iväg lätt som en plätt efter en schysst frukost idag. Och sen som giver ska få tusen åter sägs det, så nu ska jag ge tillbaka. Här kommer min lista med mina favoritlåtar för styrketräningen och för stretchingen!



Tänkte börja med att lista låtarna som jag kör när jag känner mig som mest positiv, dom som är lite lättare! Vissa dagar behöver man inget tyngre budskap eller tyngre beat, bara lite skönt sväng!

POSITIV PEPPNING!
Akcent - Kylie
Armand Van Helden - I Want Your Soul
Avril Lavigne - Hot
Baha Men - Who Let The Dogs Out?
Beyoncé - Crazy In Love (Feat. Jay-Z), Single Ladies (Put A Ring On It)
Bob Sinclair - Love Generation, Rock This Party (Everybody Dance Now)
Bodyrockers - I Like The Way You Move
Cascada - Evacuate The Dancefloor
Christina Aguilera - Ain't No Other Man, Candyman, Keeps Gettin' Better
Da Buzz - Alive, Tonight Is The Night, Wanna Be With Me
DJ Kool feat. Biz Markie & Doug E. Fresh - Let Me Clear My Throat
Eric Prydz - Call On Me
Flo-Rida - Right Round (Benny Benassi Remix feat. Kesha), Jump (Disco Fries Remix feat. Nelly Furtado)
Global Deejays - Flashdance (What A Feeling)
Greatest Deejay - Cut The Music
Ida Corr - Let Me Think About It (Fedde Le Grand Remix)
Janet Jackson - Feedback, Make Me, R&B Junkie, Rhythm Nation
Kate Ryan - Libertine
Lady GaGa - Just Dance (Feat. Colby Odonis)
Laurent Wolf - No Stress
Lil' Mama - Shawty Get Loose (Feat. Chris Brown & T-Pain)
Madonna - Give It 2 Me, Jump
Mylo Feat. Miami Sound Machine - Doctor Pressure
Pink - So What
Pitbull - I Know You Want Me (Calle Ocho)
The Pussycat Dolls - Painted Windows, When I Grow Up
Rihanna - Disturbia
R.I.O - Shine On (Stereo Palma Edit/Spencer & Hill Radio)
Roxette - Opportunity Nox
Sunblock - Baby Baby (Feat. Sandy), I'll Be Ready
Toy-Box - Super-Duper-Man
U2 - Elevation
Velvet - Fix Me (Flip 'n' Fill Remix)
2 Unlimited - No Limit

Där har ni lite schysst inspiration! Imorgon kommer jag slänga in mina låtar när det är lite mer aggressivt! Hörs då!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar