måndag 28 december 2009

Träning och bowling!

Gick upp tidigt imorse. Upp och steka ägg och bacon att lägga på mackan! Riktigt gott! Älskar mina morgonmackor haha. Ägg och bacon, det är grejer det! Jag har tur i oturen att jag får äta i stort sett precis vad jag vill. Ägg, bacon, pizza... Jag kan bara vräka i mig!

Ska dock bara undvika socker... Vilket jag i och för sig börjar bli ganska bra på! Förut så var jag "tvungen" att dricka i stort sett 1.5-3 liter Pepsi varje dag för att dämpa mitt sockersug. Men nu har det verkligen sjunkit ner! Dricker inte Pepsi varje dag, kanske... Var tredje dag dricker jag lite Pepsi. Men det är på stadig nergång! Känns jätteskönt!

Sedan kom jag hem för att göra mig beredd att åka och bowla! Gick ganska bra. Har gått mycket bättre, men har dock gått mycket sämre också! Jag är nöjd. Mest för att jag och pappa besegrade brorsan och hans fru! YEAH!

Nästan ialla fall...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar