söndag 3 oktober 2010

Söndag, 3/10

En helt vanlig Söndag. Började med service på Alcúdia Pins där jag knappt hade något att göra alls... Bara gäster som ville veta när dom åker hem på Tisdag. Hade jag varit gäst hade jag inte kollat förrän kanske i alla fall en dag före. Inte flera dagar innan. Pratade även med Malin på telefon lite grann, alltid lika kul att få höra hur hon har det och när det händer spännande saker! I eftermiddag blir det SeaClub som ska få lite service. Få se vad som lurar där!

Är ännu superglad över att lilla Emi kommit till världen. När jag åker hem om två veckor så lär det ju bli dit jag ska allra först i alla fall :) Jag är ju inte bara farbror, utan även gudfar. The Godfather. Det låter bra.

Slog mig även idag att det bara är två veckor kvar. Sen är jag hemma i Sverige. Galet... Säsongen har bara rusat iväg. Men snart börjar en ny! I varma och härliga Thailand. Kommer bli riktigt bra. Känner två som ska vara i mitt team sen tidigare och dom är galna. MiniDisco med mig och Julie kommer bli gaaaalet! Helt crazy.

1 kommentar:

  1. åhh, grattis till en liten Emil, vad kul! Själv sitter jag i en kaorartad lägenhet med saker överallt från ikea och vet inte var jag ska börja, jiiises. NJUT AV THAIIIIII

    SvaraRadera