tisdag 19 oktober 2010

Göteborg är bokat!

Då är resan till Göteborg bokad. Kommer bli sjukt roligt! Träffa Sandra igen, det är över ett år sen som vi sågs senast. Vi var kumpaner på Ibiza. Nu blir vi kumpaner under ett par dagar i Göteborg. Har ju aldrig sett den stan ordentligt så det ska bli skitkul. Den 25:e åker jag och hälsar på henne på västkusten!

Men ska självklart inte glömmas bort att jag ska hälsa på min BRORSDOTTER också dagarna före! Det blir Växjö över helgen! Hur häftigt är inte det?! Kommer vara jättekonstigt att träffa henne, lilla Emi. Hon är ju helt sprillans ny! Men kommer också bli en stor upplevelse, för det är ju inte bara en bebis. Det är min brors bebis. Min brorsdotter. Mitt gudbarn. Hon är med andra ord verkligen inte vem som helst. Det är en ny FAMILJEmedlem. Helt galet! :)

Imorgon har jag bjudit hem gammelmormor och farmor på kortspel och middag. Ska bli jättekul det också! Jag SKA besegra dom i "Plump", jag bara ska det!
Önska mig lycka till, det lär behövas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar