onsdag 6 oktober 2010

Onsdag, 6:e Oktober

Har knappt några gäster på Alcudia Pins just nu. Så eftermiddagsservicen blev cancellerad för det fanns mycket annat jag kunde göra. Fått sätta in lite grejer i schemat och se på alla utbetalningar vi gjort i företaget. Det går åt så sjukt mycket pengar. Det är faktiskt galet... Och så mycket beror på saker som inte borde hända egentligen... Galet säger jag bara. Galet.

Något annat som var galet var att när jag kom hem till mitt hotellrum nu så gick jag på toa, för det gör jag ibland. Helt plötsligt släcks allt ljus. Nej... Nu är det kört. AAAAAAAAAAAH! Jag blev så galet rädd. Galet galet rädd. Huuuuu...

Nu är det bara en och en halv vecka kvar tills jag åker härifrån. Det kommer bli så konstigt att åka härifrån. Mitt hem i 5.5 månad. Och sedan åka till ett land på andra sidan jorden i 5.5 månader till... Hur ska det gå?

1 kommentar: