söndag 17 oktober 2010

16e Oktober + 17e Oktober

16e Oktober
Äntligen hemma. På Gotland. Sverige var så fint så att åka igenom. Stockholm var höstfärgat och folk var påpälsade. Mmmm... Jag gillar hösten. Allt blir så mycket mysigare! Alla blir mysigare! Har redan bestämt en rutt för min Sverigeturné som kommer upp. Blir först att åka till Växjö och hälsa på min brorsdotter, Anna och Johan. Sedan åka mot Göteborg och Sandra. Och sist men inte minst Stockholm innan jag åker vidare mot Thailand!
Klockan 9 vid Barcelona flygplats.
Stockholm i höstfärger.


17e Oktober
Vaknade vid 7 tiden men tvingade mig att somna om och gick sedan upp vid 11. Kände mig rastlös på en gång som jag brukar efter att jag kommer hem efter en säsong. Så morsan och jag drog ut och plockade svamp! Vi hittade en hel del. Så nu ligger svampen på tork och ska sedan bli svampomeletter och annat gott. Jag tycker i och för sig inte om svamp, men andra gör det. Dom är kul att plocka! Och Gotland är ju så fint i sina höstfärger. Solen sken och det var frisk luft. Åh! Härligt!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar