lördag 5 februari 2011

Världens bästa dag!

Det här blir tredje gången jag försöker skriva det här inlägget... Vet inte vad som strular. Men jaja. Jag kan påminna mig flera gånger om dagen idag! Utan problem! :)



Dagen började med barnaktiviteter i barnpoolen med Maria. Vi hade Waterolympics, massor av små tävlingar för barnen. Idag ÄLSKADE dom att tävla! Det ville aldrig ta slut! Hur kul som helst!! Sedan imponerades jag av Marias vattengymnastik. Tog massor av inspiration från den till mitt nya pass. Sitter i skrivande stund och letar efter kul låtar som har ett schysst beat men som samtidigt kan funka med dom andra låtarna så man får ett nice flow. Det går riktigt bra! Kommer nog bli ett kul pass! Det måste göras med glimten i ögat och humor, det är ju vattengymnastik.
Funderar på om man ska ha ett segment i passet som en tribute till Madonna?
Sedan hade jag och våra ungar som är 8+ riktigt kul när vi körde skeddykning och crazy jumps. Alla gick HELT amok och crazy! Hur kul som helst det också.

Något annat man kan tycka är hur kul som helst var att jag dansade på poolbarens tak idag. När vi spelade vattenvolleyboll skulle såklart bollen landa på taket. Och vem är höjdrädd och måste hämta bollen? Jo. Jag. Så upp klättrade jag. På både träd och gästers axlar. Jag räddade bollen och spelet kunde fortsätta. Men glömde vi inte någonting? Jo. Mig. På poolbarens tak. Så där fick jag stå och vara domare. Gästerna tyckte såklart det var helfestligt att jag inte kunde ta mig ner! Jag med i slutet! Haha!

Nu ska jag snart sova med min nyklippta frisyr. Jag och Maria var i shoppingcentret Jungceylon och fick håret fixat. Härliga tider! Härliga dagar!!!

1 kommentar:

  1. Låter bra! Önskar jag kunde vara med o titta! Kram mamma
    Höjdrädsla arv från pappa;)

    SvaraRadera