torsdag 23 september 2010

Torsdag. Snart är det slut.

Torsdag. 23 September. Imorgon är det sista dagen innan Louise åker hem till Danmark för att om några dar ta sig till Gran Canaria. Kommer bli så otroligt tråkigt när hon inte är här... Vem ska jag nu umgås med? Malin har lämnat mig kvar, Louise lämnar mig kvar... Inte roligt alls måste jag säga. Men till imorgon kommer vi göra mycket roligt hoppas jag. Igår så såg jag, Tano och Louise Paranormal Activity. En film om ett par som hemsöks och man får se allt genom en kamera som de satt upp. Helt sjuk och scary... Jag sov inne i Louises rum haha

Idag är en helt vanlig Torsdag. Varit runt lite på Tanos område idag. Hände inte så värst mycket... Ska till mitt egna område nu i eftermiddag, ut till Viva Bahia. Trivs verkligen där ute, men ska byta hotell från och med imorgon. Ska börja på grannhotellet istället, Alcudia Pins. Det kommer bli riktigt spännande. Där vet man verkligen aldrig vilka människor man stöter på!
Snart är det ju också dock min tur att åka hem... 16:e Oktober. Då bär det av till Sverige. För sen ska jag ju till THAILAND! Kommer bli helt galet bra, känner det på mig! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar