måndag 6 september 2010

En dag på stranden

Det är vad det blev idag. Jag och Malin tog våra pick och pack och gick till stranden. Sololjan var med idag! Så vi har blivit riktigt bruna och fina. Det är dags att ta vara på tiden nu när hon snart åker, min kära Malin. Och ikväll ska vi äta middag och sedan ska vi utbyta lite bilder och sånt från säsongen så vi inte glömmer bort det. Och sedan bara hänga... Igår spelade vi Yatzy! Hon har sån tur så hon vann två av tre gånger.
Hon tillhandahöll mig också med en bra bok idag som jag halft läst ut redan. "Bygg Upp Ditt Självförtroende" av Sue Atkinson. Väldigt lättläst och väldigt intressant läsning. Som det står på baksidan, inte en bok om olika teorier och invecklade modeller utan väldigt lättläst och lätt att förstå. Det kan nog göra gott för alla att läsa den. Jag ska helt klart läsa ut den och läsa varje rad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar