fredag 13 november 2009

Veckan är nästan över

Snart bär det av hemåt till min ö :) Ska bli riktigt skönt att komma hem till Gotland. Åker hem imorgon kväll, och min snälla mamma (som dessutom åkte upp till Stockholm för att hämta mig vid flyget!) hämtar mig vid färjan. Det ni!

Idag är en riktigt lugn dag. Bäst att hålla sig hemma så man inte spenderar mer pengar! Som jag skrev igår har jag spenderat alldeles för mycket. ALLDELES för mycket! Måste dock hitta någonstans där jag kan skriva ut min biljett för imorgon! Ikväll ska jag bara spendera pengar på kebab med Erika och lite snacks o.s.v. Borde inte bli...alltför dyrt.

Fick precis ett logginlägg på Facebook från Becky som jag jobbade med på Cypern. Eller... Hon jobbade på vårat grannhotell Adams Beach. Var så synd om henne! Hon fick bara dåliga personer som kollegor. HELA sommaren! Men kul hade vi ändå :)
"I like you, but I hate Adams more!" - Jag angående jobba på Adams Beach.
Becky med hennes jazzhands!
Gingercat! Vem är mest rödhårig? Katten eller Becky?
En skön dag på stranden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar