lördag 21 november 2009

Återblick och Make Me

Lördag. Blev väckt klockan 12 för att jag skulle åka till gymmet och träna. Men... Dom stängde klockan 2 idag så tror ni jag hann dit? Nepp... Lämnade inte ens huset faktiskt. Men tog en lång och förvirrande promenad med Tove. Grymt kul att träffa henne igen!
Dagarna innan här har jag varit på två schyssta pass på gymmet. Först ett Zumbapass, en dansklass med en mix av latinodanser. Jäkligt skoj faktiskt! Sedan ett BodyCombatpass, också skitkul och för en gångs skull så blev jag totalt slutkörd och fick t.o.m träningsvärk. NICE!

För er som missat... Janet Jackson släpper ett samlingsalbum, Number Ones, där hon samlar hela sin karriär i singlar som legat som nummer ett. Riktigt schysst album! Innehåller även hennes nya singel Make Me som är en riktigt schysst låt! Får en att vilja dansa, och det är precis vad jag ska göra till den imorgon när(!) jag kommer iväg till gymmet.
Varsågoda, lyssna, titta och njut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar