torsdag 12 november 2009

Återvänder!

Bloggen fick återvända. Jag kom inte på något nytt namn för bloggen så fick hålla mig till det gamla! Haha!
Så vad finns att säga? Massor... Men i korthet :)
Har varit hemma ungefär en vecka nu. Hemma från att ha jobbat på Mallorca, Ibiza och Cypern. Jobbat som sportentertainer. Har varit nice, men skönt att vara hemma igen.

Så nu har jag varit i hufvudstaden, Stockholm, i ungefär en vecka. Har spenderat för mycket pengar men det får det väl vara värt.
Köpte sushi idag. Panda Special 18 Bitar. Dom trodde nog att det var för två person... Hehe... Men... Ja nej. Det var bara till mig! Haha! Jag är för jävla glupsk helt enkelt. Tunn som spagetti (stavning tack!) men äter mer än dom flesta.

Säger välkommen tillbaka till mig själv. Tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar