onsdag 16 mars 2011

Dålig uppdatering...

Oj oj oj vad dålig jag varit med att skriva. Men har varit MYCKET som skett nu dom senaste veckorna. Med massor av jobb, farväl, överfyllda tankar och kick-downs. Det har varit en intensiv period så har inte kunnat skriva så mycket...

Jag blev nominerad under kickdown. Säsongens Fuck-Up.
Det hela började med att jag, en morgon/natt, skulle ha flygplats. Kvällen innan är det världens storm, till och med thailändarna var förvånade över allt blixt och dunder. Och elen går såklart. Något som är mer såklart är att jag inte har någon ström på mobilen... Så jag lånar Jessicas telefon. Har även fått veta att flyget till Arlanda är 2.5 timme försenat. Så min upphämtningstid blev också förskjuten framåt... Men... Gästerna visste jag skulle hämtas klockan 5.45... Men jag hade upphämtningstid 6.20? Hmmm... Inte helt logiskt men fine. Jag gick och lade mig. Vaknade klockan 04.00. Satte på mig uniformen och började fundera på varför ingen ringt för att hämta mig, märkligt. Jag kollar på min departurelista. Oh oh. Arlanda må vara försenat... Men inte Göteborg!! Departuren jag skulle ha! Typiskt!!! Vad ska jag göra nu? Jag ringer min flygplatsansvarig. Ring ring... Inget svar. Vad gör jag nu? Tar jag taxi till flygplatsen eller vad gör jag? Ringer igen. Inget svar. Kollar på listan. Tredje Mars... Det stämm... Heeeey! Det är ju bara ANDRA Mars idag!!! Neeej! Gått upp mitt i natten ett helt DYGN för tidigt.
Detta blev jag nominerad för. Kul tyckte jag! För jag vann inte!

Nu är jag i alla fall hemma i Sverige. Om en vecka åker jag till Gran Canaria. Hur nice kommer inte det att bli?

1 kommentar:

  1. Men vad är det som sker med ditt bloggande petar?! Eller har du helt plötsligt bara skaffat dig en ny blogg utan ett endaste litet meddelande...dåååålig stil dethära, hur ska jag nu kunna veta vad som händer i ditt liv där borta i fjärran länder?! // Josefin

    SvaraRadera