söndag 13 juni 2010

Snart har en vecka gått

En vecka sedan Trickie somnade in. Tuff vecka... Veckan innan var likadan... Det har varit dom två jobbigaste veckorna någonsin. Har nog aldrig åkt en sådan berg-och-dalbana som jag gjort nu på senare tid. Men måste också tänka på att hon är en bättre plats och att vi kommer ses där förr eller senare. Och när den tiden kommer, kan vi springa runt och vara galna hela dan!
Nej men allvarligt talat, det är aldrig lätt att förlora sin bästa vän. I ärlighetens namn så har jag inte jättemånga vänner som jag i blindo skulle lita på. Men Trickie fortsätter att vara min styrka.

Kanske man skulle skriva om något som är lite roligare. Flygplats-natt är ju alltid spännande. Fråga mig inte hur vi kom in på könsorgan och deras fulaste namn. Men vi fick två vinnare.
Åderpåk och Köttros. Grattis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar