lördag 17 april 2010

Statusupdate!

Som dom flesta säkert vet så har GUD någonting emot mig. Har alltid haft och lär alltid ha... Så precis när jag ska göra något jag väntat på att få göra i 1.5 år, varför inte släppa lös en vulkan som sätter käppar i hjulet för mig? Jävla arsel är han... Hur som helst, Gud må ha skapat världen. Men smart är han inte. Inte ens GUD kan stoppa min framfart! Han må ha stoppat mig från att ta mig in i Sverige. 1-0 till gud. Men... Han har inte lyckats stoppa mig från att ta mig till Mallorca! Åker dit på Måndag, Larnaca - Aten - Barcelona - Mallorca. 1-1. Och att bolaget fixar ner resten av min packning åt mig. 1-2 till MIG!
NU BLEV DU ALLT LITE SUR I MULEN VA GUD-JÄVEL!?

1 kommentar:

  1. Heja Peter! Målet är klart, vägen lite krokig, men Du har bra styrfart!! Kramar i massor!!//Mamma

    SvaraRadera